تخفیف!

سوپر کود تقویت گلدهی

تخفیف!

ویژگی های محصول

  • سایز : 1کیلویی - 50گرمی

قیمت

تومان62,000تومان440,000

اینا رو هم ببینید

مشخصات محصول :

سایز : 1کیلویی - 50گرمی

روش استفاده :

سوپر کود تقویت گلدهی فرمول یک N.P.K (10.30.20)

سوپرکود تقویت گلدهی جهت افزایش دوره گلدهی  و غذایی کامل برای گیاهان گلدار بوده و افزایش کمیت و کیفیت گلها را به ارمغان می آورد. این کود به افزایش مقاومت گلها و شکوفه ها و تقویت ریشه زایی نیز کمک می کند.

توضیحات :

سوپر کود تقویت گلدهی فرمول یک N.P.K (10.30.20)

سوپرکود تقویت گلدهی با فرمولاسیون ارتقاء یافته جهت جذب سریع و افزایش دوره گلدهی و بهبود کیفیت گلها و همچنین تامین کننده کلیه عناصر مورد نیاز گیاه می باشد. این کود به افزایش مقاومت گلها و شکوفه ها و تقویت ریشه زایی نیز کمک می کند.

سوپر کود n.p.k (10.30.20) فرمول یک با بهره گیری از فرمولاسیون ارتقاء یافته، غذایی کامل برای گیاهان گلدار بوده و افزایش کمیت و کیفیت گلها را به ارمغان می آورد. درصد مناسب فسفر و پتاسیم بکار رفته در این سوپر کود موجب تقویت همزمان گلدهی و ریشه زایی می گردد. ترکیب این محصول با سوپر کود فرمول یک n.p.k (20.20.20) محرکی ایده آل برای رشد و افزایش کیفیت سبزیجات و صیفی جات می باشد.

طریقه مصرف:

یک قاشق چای خوری در دو لیتر آب حل شده و هر دو هفته یک بار بجای آبیاری از محلول کود و آب استفاده کنید. این سوپر کود را در دوره گلدهی بصورت برگ پاشی و یا آبیاری برای گیاهان استفاده نمایید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی گیاه، حتما یک یا دو روز پیش از کود دهی گیاه را آبیاری کرده و همچنین کوددهی را در ساعت اولیه روز انجام دهید. در خارج از دوره گلدهی از سوپر کود فرمول یک n.p.k (20.20.20) استفاده نمایید.

شرایط نگه داری:

از در معرض نورقرار دادن آن جلوگیری کرده و در پاکت اصلی نگهداری کنید.

اخطار:

تنها در صورت لزوم استفاده شود. بیش از مقدار مناسب استفاده نکنید.

دور از دسترس کودکان قرار دهید. دور از مواد غذایی، آب آشامیدنی و خوردنی نگهداری شود. از تماس چشم با آن خودداری شود. در صورت تماس با چشم فوراً با مقدارزیادی آب شستشو دهید

نقدوبررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوپر کود تقویت گلدهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپر کود تقویت گلدهی

قیمت

تومان62,000تومان440,000

قیمت

تومان62,000تومان440,000