تخفیف!

کود غنی شده با آهن فرمول یک

تخفیف!

ویژگی های محصول

  • سایز : 1کیلویی - 50گرمی

قیمت

تومان55,000تومان360,000

اینا رو هم ببینید

مشخصات محصول :

سایز : 1کیلویی - 50گرمی

روش استفاده :

سوپر کود غنی شده با آهن فرمول یک N.P.K (20.6.22) ، مناسب برای کلیه گیاهان نیازمند آهن بوده،آهن از مهمترین نیاز های گیاه می باشد که باعث تولید کلروفیل یا سبزینه در گیاه میشود،نیتروژن و پتاسیم موجود در این سوپرکود نیز تاثیرفوق العاده ای در سبزینگی، شادابی و رشد گیاه دارند. همچنین درصد پایین فسفر در این فرمولاسیون موجب تسهیل در جذب آهن می شود.

توضیحات :

سوپر کود غنی شده با آهن فرمول یک N.P.K (20.6.22)

سوپر کود غنی شده با آهن برای جذب سریع و تامین کننده کلیه عناصر مورد نیاز گیاه می باشد. این کود مناسب برای انواع گیاهان (نیازمند آهن) بوده و دارای ترکیبی خاص جهت تسهیل جذب آهن می باشد.

فواید کود آهن برای گیاهان آپارتمانی

آهن از مهمترین نیاز های گیاه می باشد و فواید بسیاری برای گیاهان دارد و از مهمترین این فواید می‌توان به تولید کلروفیل یا سبزینه در گیاه اشاره کرد که موجب سبز دیده شدن و  عمل فتوسنتز در گیاه می‌شود.فقدان آهن و یا کمبود آن، باعث کمرنگ شدن برگ‌ها و قسمت‌های سبز گیاه می‌شود و در اکثر مواقع نیز باعث زرد شدن برگ‌ها می‌شود

کود آهن برای تغذیه گیاهانی که با کمبود آهن مواجه هستند طراحی و تولید شده است و با بهره گیری از انواع ترکیبات قابل جذب آهن و سایر عناصر ریز مغذی در کنار نیتروژن و پتاسیم تاثیرفوق العاده ای در سبزینگی، شادابی و رشد گیاهان خواهد داشت. دلیل جذب سریع آهن توسط گیاه ، درصد پایین فسفر در فرمولاسیون این کود می باشد. از جمله گیاهانی که به آهن نیاز دارند میتوان به انواع اطلسی ها، شاه پسند،شمعدونی ،گل سرخ،یاس،مرکبات ،پریوش و …. اشاره نمود.

طریقه مصرف کود غنی شده با آهن

یک قاشق چای خوری در دو لیتر آب حل شده و هر سه هفته یک بار بجای آبیاری از محلول کود و آب استفاده کنید. این سوپر کود را بصورت برگ پاشی و یا آبیاری برای گیاهان استفاده نمایید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی گیاه، حتما یک یا دو روز پیش از کود دهی گیاه را آبیاری کرده و همچنین کوددهی را در ساعت اولیه روز انجام دهید. در غیر از فصول رشد، کود را به میزان نصف و در فواصل طولانی تر استفاده نمایید.

هشدار

تنها در صورت لزوم استفاده شود. بیش از مقدار مناسب استفاده نکنید.

دور از دسترس کودکان قرار دهید. دور از مواد غذایی، آب آشامیدنی و خوردنی نگهداری شود. از تماس چشم با آن خودداری شود. در صورت تماس با چشم فوراً با مقدار زیادی آب شستشو دهید

نقدوبررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود غنی شده با آهن فرمول یک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کود غنی شده با آهن فرمول یک

قیمت

تومان55,000تومان360,000

قیمت

تومان55,000تومان360,000