خرید اینترنتی

اینترنت یک موهبتی است که دنیای تکنولوژی به ما تقدیم کرده و چون امروزه عصر عصر اینترنت است در حال حاضر تقریبا همه چیز را می توان در اینترنت جست و جو و تهیه کرد. همگی این اعتقاد را داریم که اینترنت همه جنبه های زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده و به نوعی زندگی ما انسان ها را ساده کرده است،خرید اینترنتی یکی از پررنگ ترین نمود های اینترنت در زندگی انسان می باشد. 
در جهانی که همه به فکر صرفه جویی در زمان و هزینه انجام امور خود هستند،مهیا بودن خرید اینترنتی (خرید آنلاین) حقیقتاً یک نعمت است.

خرید اینترنتی

امروزه تنها با یک کلیک، خریداران می‌توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را دشته باشند و دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه و پیدا کردن جای پارک یا انتظار در صف اتوبوس و صرف زمان های طولانی و جر و بحث یا چانه زدن با فروشندگان نیست. 

بسیاری از مردم  ، حتی خریدهای سوپرمارکتی خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.امروزه با گسترش خرید و فروش های اینترنتی و تجارت الکترونیک ،برخی شرکت‌ها یا فروشگاه ها فقط فروش آنلاین دارند و فروش حضوری ندارند.

مزایای خرید اینترنتی 

نیاز به خروج از منزل و ماندن در صف خرید به خصوص در مناسب‌ها مثلا سال نو یا شب یلدا و … نیست.

خرید با آرامش كامل و بررسی مشخصات و نکات فنی کالا و امکان مقایسه تنوع وسیعی از محصولات و خدمات

دریافت کالا در زمان کوتاه تر و آسان تر

صرفه‌جویی در زمان

خرید بدون واسطه از منابع اصلی و قیمت واقعی

امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه از شبانه روز

خرید در فضای شخصی با آرامش کامل

خرید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطيل

وجود حریم شخصی؛ کسی از اقلام خریداری شده مطلع نمی‌شود.

ممکن است امکان مرجوع کردن و بازگرداندن کالا در مدت زمان خاص مثلا یه هفته را داشته باشید.

امکان ارسال هدیه

عدم وجود فروشنده و حضور گاهاً آزاردهنده او

معایب خرید حضوری

خرید در حضور فروشنده های گاهاً کم حوصله و بد اخلاق

پیدا کردن، خریدن، حمل و نقل کالا با صرف زمان زیاد

خرید از واسطه ها و قیمت کاذب

خرید اجناس گاهاً بدون پشتیبانی بعدی

اتلاف ساعت های طولانی در ترافیک

محرومیت از خرید کالا از شهرهای دیگر

در خرید حضوری حریم شخصی وجود ندارد و دیگران از خرید شما آگاه می‌شوند.

در خرید حضوری ممکن است برای خرید اقلام غیرضروری وسوسه شوید.

برای دیدن کالا از نزدیک باید از فروشنده درخواست کنید.

برای خرید کالاها باید به مغازه مربوط به همان کالا مراجعه کنید اما در خرید آنلاین می‌توانید در کنار پتو، میز یا لوازم تحریر یا اسباب بازی هم بخرید.

باید در ساعات مقرر برای خرید حضوری مراجعه کنید.

اغلب، کالا پس گرفته نمی‌شود. ممکن است در نهایت فقط تعویض کالا انجام شود.

برای مقایسه قیمت‌ها باید به مغازه‌های مختلف سر بزنید اما در خرید آنلاین چندین فروشگاه را در صفحه خود بازدید می‌کنید.

خرید اینترنتی گل و گیاه و ملزومات کاشت گیاهان

همانطور که در بالا ذکر کردیم خرید غیرحضوری در طیف گسترده ای از کالاها قطعاً بهترین گزینه است هم بخاطر نوع خرید آسان و بی دردسر و سریع و هم بخاطر امکان مقایسه و بررسی کالاها و در نهایت خرید با قیمت های به مراتب کمتر از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر.

لزوم خرید غیرحضوری

خرید گل و گیاه و ملزومات کاشت گیاهان مثل خاک و کود و سم و بذر و گلدان و … در گذشته و حتی هم اکنون نیز بصورت حضوری بوده ومردم با صرف زمان زیاد و البته قیمت های بالا با مراجعه به گل فروشی ها اقدام به تهیه گل و گیاهان یا خاک و کود و سایر اقلام جهت استفاده در منزل یا محیط اداری خود میکنند و در حالت خوشبینانه با مراجعه به بازارهای گل (که بورت بسیار محدود و اندک هستند) ممکن است که به قیمت های مناسب تر از سطح شهرو گلفروشی ها اقدام به خرید نمایند ولی این گزینه نیز با اتلاف وقت بسیارزیاد،مشکلات حمل کالا ،معضلات ایاب و ذهاب و ترافیک و جای پارک روبه رو خواهند بود.

خرید آسان و ارزان

در خرید اینترنتی گل و گیاه و ملزومات کاشت این امکان وجود دارد یا افراد سر صبر و حوصله اقدام به مطالعه ویژگی کالاها نموده و بهترین انتخاب را داشته باشند.مثلا در خرید خاک،خاک های بسیاری در بازار موجود است که هرکدام ویژگی و کاربردهای خاصی دارد و قیمتهای متفاوتی دارند و برای مصرف کننده نهایی ممکن است این تنوع گیج کننده باشد و در خرید دچار شک و تردید شوند اما در خرید غیرحضوری (خرید اینترنتی) مصرف کننده پس از مطالعه ویژگی خاک ها و نوع کاربرد آن خاک بهترین گزینه را برای گیاه خود انتخاب میکند.

ما در فروشگاه اینترنتی رز سبز با هدف تامین و عرضه گل و گیاه و خاک و کود های ارگانیک و شیمیایی ،گلدان و بطور کلی محصولات باغبانی و ملزومات کاشت با قیمت مناسب و کیفیت عالی بستری را برای خرید آسانسریع ارزان تر و همچین تحویل درب منزل را فراهم آورده ایم.

جهت خرید لطفا به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *