رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما بوده است و مجموعه رز سبز در این راستا تلاش می کند تا سفارشات مشتریان عزیز در شرایط مطلوب و مورد انتظار، تحویل داده شود.

با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند یا سوالاتی درمورد نحوه ارسال،زمان ارسال،شرایط مرجوعی درذهن داشته باشند؛ که درچنین مواردی مجموعه رز سبز ضوابط و مقرراتی در نظر گرفته شده که به شرح ذیل می باشد.

زمان و روش ارسال کالا

زمان تحویل محصولات گل و گیاه 72 ساعت (3 روزکاری) از زمان ثبت و نهایی کردن سفارش می باشد.

زمان تحویل سایر محصولات موجود در سایت حدکثر 48 ساعت (2 روز کاری) می باشد.

ارسال کالا درشهرتهران از طریق پیک یا پست انجام میپذیرد و هزینه ارسال کالا درمناطق 22 گانه شهرتهران 30 هزار تومان می باشد.

ارسال کالا جهت سایر شهرها از طریق باربری های معتبر یا تیپاکس یا پست جمهوری اسلامی انجام میپذیرد و هزینه ارسال با توجه به بُعد مسافت و نوع و سایز کالا متفاوت خواهد بود.

این هزینه بصورت پس کرایه و پرداخت مبلغ آن به عهده مشتری می باشد.

(( ارسال باربه شهرستان ها با توافق وهماهنگی مشتری می تواند به صورت پرداخت هزینه بصورت جداگانه به فروشگاه رز سبز و یا بصورت پس کرایه در محل تحویل کالا برعهده خود مشتری باشد.))

با توجه به بسته بندی مناسب همه مرسولات وتحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر، درصورت بروز هر گونه حادثه درهنگام حمل و تحویل قصور به عهده شرکت حمل و نقل است و رز سبز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش خسارت را جبران می‌‏کند.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد فیزیکی وظاهری باشد و یا دارای مغایرت در اقلام ارسالی (از نظر نوع کالا یا تعداد ) با صورتحساب باشد ، میبایست در حضورمامورتحویل با مجموعه رز سبز تماس گرفته و موضوع  به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود و پس از ارجاع مشکل به واحد پشتیبانی و حصول نتیجه در مورد تحویل یا عدم تحویل کالا مبادرت نمایید.

( درمورد ایراد ظاهری و فیزیکی مشتری می بایست از محصول عکس گرفته و در همان لحظه به شماره های اعلامی در بخش تماس با ما ارسال شود و منتظرتعیین تکلیف از جانب پشتیبانی باشند)

توجه: پس از تحویل کالا و فاکتور و امضای تاییدیه تحویل کالا ،به هیچ عنوان کالا مرجوع و مبلغ مسترد نمی گردد.

توجه: عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.

در مورد مشتریان سایر شهرها (بجزتهران) جهت مرجوعی کالا و ارسال لطفا:

از ارسال کالا بدون هماهنگی با مجموعه رز سبز جداً، خودداری کنید

–قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید

پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط  رز سبز ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، کارشناسی و اعلام نظر، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

در صورت تایید ایراد و آسیب  فیزیکی ، کالا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است اگر در زمان رسیدگی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ رز سبز بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، رزسبز تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ایران درخت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا به مشتری را می‌پذیرد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد

.

شرایط انصراف از خرید و استرداد وجه

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی، پس از تحویل کالا به هیچ عنوان انجام نمیگیرد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میبایست هر چه سریع‏‌تر به واحد ارتباط با مشتریان (تماس باشماره تماس های اعلامی در وبسایت و یا از طریق ارسال پیام به پشتیبانی ( در قسمت راست و پایین سایت فروشگاه اینترنتی رز سبز) اطلاع داده و انصراف را خود از خرید اعلام نمایید.

درمورد سفارشات گل و گیاه حداکثر زمان اعلام انصراف از خرید 12 ساعت و در مورد سایر محصولات 6 ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد و بعد از این زمان ترتیب اثر داده نمیشود.